حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر معروف، شخصی است که هر روز به رستوران های مختلف در شهرهای مختلف سفر می کند و غذاهای رستوران را تست کرده و سپس راجع کیفیت غذا، محیط رستوران، برخورد مدیریت و پرسنل و … مطالبی را می نویسد که در رسانه های مختلف و سایت های اجتماعی منتشر می گردد. شغل خوشمزه، عنوانی است که خیلی‌ ها به کسب و کار حمید سپیدنام داده‌ اند. کمتر کسی می‌توانست تصور کند ماحصل ترکیبی از سیاحت و تجارت به ثبت یک برند اختصاصی برسد. شش سالی می‌ شود مستر تیستر، به رستوران‌های مختلف داخلی و خارج سر زده و گزارش غذایی به مردم تحویل می‌دهد؛ گزارش غذایی‌ای که زیر و بم رستوران مورد نظر را در آورده است. مستر تیستر، اولین تیستر ایرانی که از پیتزا داوود خیابان جمهوری تا غذاهای قطب شمال را مزه کرده و حالا فکر و ذکرش معرفی غذای ایرانی به جهان است.  این کارآفرین موفق و پر نفوذ در اذهان عمومی شکم باز های این روزگار، اخیرا به سراغ تست کردن خاویار مرغوب و درجه 1 باهوخاویار رفته است.

photo_2016-11-09_12-05-33

طبق تماس های ما با ایشان، رضایت کامل از محصول ما وجود داشت و این رضایت از سمت اولین منتقد و تیستر غذا در ایران برای ما بسیار خوشحال کننده بود. همچنین مطلع شدیم که ایشان صفحه ای در اینستاگرام برای آگاهی بخشی در مورد خاویار با نام @IranCaviars ایجاد کرده و در زمینه ی اطلاع رسانی در مورد انواع خاویار فعالیتی ویژه را آغاز کرده اند.

در باهوخاویار، خاویار ها با جدید ترین تکنولوژی روز، بسته بندی و توزیع شده و مورد تایید انواع نهاد های مادر از جمله سازمان دامپزشکی بوده و این شرکت مرغوب ترین خاویار ایران را به بهترین شکل به دست شما می رساند.